måndag 7 september 2009

Att förlora oskulden

Så har då även jag sällat mig till miljoner människor världen över och förlorat min blogg-oskuld.
Först om främst tar det emot något djävulskt att skriva blogg, jag hatar verkligen försvenskningar av engelska ord. Rave=rejv, live=lajv etcetera. En sak slog mig dock för några veckor sedan, det heter fortfarande Pridefestivalen, borde det inte heta Prajdfestivalen i försvenskningens namn?

Vad kommer min blog att handla om då? Allt möjligt troligtvis, både behagliga och obehagliga ting. Allt som publiceras kommer att vara mina personliga åsikter och det är inte säkert att du, kära läsare, kommer att hålla med mig men så länge vi har åsiktsfrihet i det här landet så kommer jag att utnyttja den. Glöm inte att "opinions are like ass holes, everybody's got one".

1 kommentar:

  1. Nämen, de va som fan.. trodde ej att du skulle bli en bloggare faktiskt.. men å andra sidan så har du ju nästan alltid ngt vettigt å säga, så detta är nog helt rätt! Nu har du ju ej hunnit skriva så många inlägg.. men gillar outfiten (observera;ännu ett lånat ord.. *s* ) på sidan!

    SvaraRadera